"Tres reis i un desig" i més activitats infantils per amenitzar l'espera | Mataró Audiovisual

3 de gener de 2019

Falten pocs dies per l’arribada dels Reis Mags d’Orient i l’espera es fa llarga per als nens i nenes que ja fa dies que han escrit les seves cartes, amb els nervis de veure si els tres reis els portaran tot el què han demanat.  Una espera que es fa més curta amb activitats infantils. De fet, els més petits han pogut gaudir del conte “Tres reis i un desig”, una història de Teresa Giménez que explica l’aventura  que viuen els tres Reis de l’Orient. Quan en Melcior, en Gaspar i en Baltasar ho tenen tot apunt per començar a repartir regals, el rei blanc ensopega i es trenca una cama.  La història explica com s’ho faran els reis per poder repartir tots els regals en una sola nit. Els més petits han gaudit de la història a la Biblioteca de la Fundació Iluro.

A més del conte especial de Reis, la Biblioteca també vol implicar els nens i nenes i fer volar la seva imaginació. Després d’explicar la història, tots han pogut fer un taller de manualitats i pintura on han pogut dibuixar els reis mags al seu gust. Aquests dies de festa per als més petits, a l’espera de l’arribada dels Reis Mags, són dies per seguir fent activitats. Per això aquesta tarda la Biblioteca de la Fundació Iluro també ha programat un curs per a joves patges reials que es farà a partir de dos quarts de sis de la tarda.

Notícia original a Mataró Audiovisual