#joemquedoacasa

Descarrega la guia d’activitats en PDF

08176fb4 Be62 4661 9955 Eaf0b303e7c2
A1ba4324 2ffb 4950 B265 159c6eeb523b
Ab1deb4f 7920 4909 8bf6 629311516896
Fb47ca8f 4806 4dc8 9afc 7109304e11c3
01eaa9d6 32a2 436a 98a2 742211f41203
3f97f366 8ffd 45aa 8505 3e3db2b73a58
4c95e8c7 59e3 4095 8c47 7c83d0d225df
80ace586 2301 4262 B141 492f7c6cb590
1d0e9521 Fecb 4fa2 B308 Bad1f880b673
Fee341fd 310f 4f34 8655 2d7d55510fee
6331ff55 F46c 42d5 95d6 559bb918a120
Ataró, Dels Orígens De La Vila A La Ciutat Contemporània
08176fb4 Be62 4661 9955 Eaf0b303e7c2A1ba4324 2ffb 4950 B265 159c6eeb523bAb1deb4f 7920 4909 8bf6 629311516896Fb47ca8f 4806 4dc8 9afc 7109304e11c301eaa9d6 32a2 436a 98a2 742211f412033f97f366 8ffd 45aa 8505 3e3db2b73a584c95e8c7 59e3 4095 8c47 7c83d0d225df80ace586 2301 4262 B141 492f7c6cb5901d0e9521 Fecb 4fa2 B308 Bad1f880b673Fee341fd 310f 4f34 8655 2d7d55510fee6331ff55 F46c 42d5 95d6 559bb918a120Ataró, Dels Orígens De La Vila A La Ciutat Contemporània
joemquedoacasa

24 d’abril de 2020

#Joemquedoacasa

Des de la Fundació Iluro estem preparant activitats adreçades a tots els públics amb la finalitat de poder continuar oferint els nostres serveis aquests complicats dies de #joemquedoacasa.

En aquesta pàgina trobareu informació de les activitats, on localitzar-les i com participar-hi. També us recomanem que seguiu la nostra activitat a través de les xarxes socials Facebook, Twitter, Instagram i Youtube (@fundacioiluro).

BIBLIOTECA

• Vols descobrir la història de Mataró a través de la premsa local? La Fundació Iluro mostra els seus fons hemerogràfics digitalitzats. Clic aquí
  • Des de la Fundació Iluro volem agrair als Armats de Mataró haver-nos fet partícips de la seva passió per mantenir viva una tradició que forma part del Patrimoni Cultural de la ciutat. Aquí podreu descarregar-vos informació sobre els Armats de Mataró i materials per pintar i retallar. Clic aquí.
  • Les activitats ART TIME arriben a través de les nostres xarxes socials per acompanyar als més petits de la casa. Contes i activitats plàstiques per gaudir i compartir. Clic aquí
  • Els contes EL DIJOUS A LA BIBLIO i EL CONTE DE LA ROTLLANA es poden consultar sense sortir de casa a través del nostre canal de Youtube. Gaudiu i compartiu. Clic aquí

CASA COLL I REGÀS

• Voleu conèixer la #CasaColliRegas tot jugant? Comencem una visita virtual per la Casa amb les #ParaulesEncadenades. Us animeu a donar un cop de mà al nostre equip d’activitats? Tres, dos, u… comencem! Entra al nostre canal de Youtube per veure els vídeos. Clic aquí
  • Concurs #joemquedoacasa per conèixer millor la Casa Coll i Regàs. Cada dia pengem a l’Instagram @casacolliregas una pregunta referent a la Casa. Qui obtingui més encerts guanyarà una sessió de l’escape room “El Misteri de la Casa Coll i Regàs”. Us apunteu? Clic aquí
  • Activitat familiar “Casa de sorpreses virtual”. El primer diumenge de mes a la #CasaColliRegàs fem les #activitatsenfamília! Us fem una proposta virtual molt divertida pels petits i petites de casa! Podeu veure la dinàmica a https://youtube.com/fundacioiluro i descarregar o veure el plànol per a l’activitat per si voleu utilitzar el de la Casa Coll i Regàs. Clic aquí
  • Visita virtual a la façana de la Casa Coll i Regàs on podreu descobrir i conèixer més elements d’aquest fabulós edifici modernista de Josep Puig i Cadafalch. La visita està ideada a partir de les preguntes i les respostes del concurs d’Instagram que hem ideat per passar aquests dies de la millor manera. Entra al nostre canal de Youtube per veure els vídeos. Clic aquí
  • Activitat familiar #joemquedoacasa: des de la Casa Coll i Regàs us hem preparat unes fitxes que podeu acolorir amb motius modernistes presents en ella. Clic aquí

ATENEU

• Els nombres naturals van ser els primers en aparèixer per comptar els elements quotidians. Un nombre natural és qualsevol dels nombres 1, 2, 3… , 19, 20, 21, 22, …, 1059…. un milió, que es poden usar per a comptar elements…. Participa en el nostre quiz … Clic aquí

PREMI ILURO

• Enguany, un Sant Jordi diferent, la Fundació Iluro, amb la voluntat de fer-lo accessible a tothom, ha digitalitzat el llibre “Mataró, dels orígens de la vila a la ciutat contemporània” de Joaquim Llovet, una completa i rigorosa història de Mataró. Clic aquí
  • Saps que tots els llibres de la col·lecció Premi Iluro estan disponibles online? Pots llegir-los i consultar-los. Viu la història de Mataró i la comarca. Clic aquí

FONS ESPECIALS

• Descobrim el Fons d’Imatges de la Fundació Iluro. Cada dia a l’Instagram @fundacioiluro pugem una fotografia del nostre fons, tot fent un viatge en el temps i per la Mataró actual sense haver de sortir de casa. Clic aquí

ESPAI LARU

• Els nostres monitors no s’aturen! Rutines d’exercicis de pilates terra i tonificació! Podeu realitzar aquestes rutines diversos dies a la setmana per millorar la postura corporal, l’equilibri i la flexibilitat i enfortir la musculatura general del cos! Clic aquí

Gràcies per la vostra comprensió, responsabilitat i col·laboració.