LICEU AL TERRITORI

Liceu al Territori forma part del projecte social del Liceu en l’afany del Teatre per popularitzar l’òpera i ajudar al públic a desprendre’s d’idees preconcebudes sobre el gènere, tot animant-los a gaudir de la seva màgia d’una forma distesa i atractiva.

Més informació:
T. 937908474
liceu@fundacioiluro.cat

Amb la col·laboració de:

Gran Teatre del Liceu
Liceu al territori

La Fundació Iluro organitza anualment una visita al Gran Teatre del Liceu de Barcelona en el marc del programa social Liceu al Territori.

Sota el títol La Fundació Iluro va al Liceu. Ens acompanyes? els visitants gaudeixen d’un preu especial del 40% de descompte sobre PVP, amb entrades a platea (100% de visibilitat) i el viatge d’anada i tornada en autocar des de Mataró.

L’activitat es complementa amb una conferència explicativa a la Sala d’Actes de la Fundació Iluro sobre l’obra representada a càrrec de professionals del Gran Teatre del Liceu, per conèixer-la d’una manera planera i menys acadèmica, i gaudir-la sense perdre cap detall.