L’Espai Laru és una entitat viva amb un gran complex esportiu que disposa de camp de futbol 11 i futbol sala de gespa artificial, tres pistes de tenis de terra batuda, dues pistes de pàdel, piscina exterior, gimnàs, escola de tenis…

Riera de Can Gener 20
08304 Mataró

espailaru@espailaru.cat
T.937905200
www.espailaru.cat

Horaris
de dilluns a divendres de 8 h a 23h
dissabte de 8 h a 21 h
diumenge i festius de 8 h a 17 h

Horaris (temporada de piscina)
de dilluns a divendres de 8 h a 23h
dissabte, diumenge i festius de 8 h a 21h

COMPETICIONS

• Lligues amateur de futbol: amb una organització anual (de setembre a juny) es fan  dues competicions de futbol 7 masculí. Cada competició es realitza en dies i horaris diferents, una d’elles entre setmana a partir de les 20h hores i l’altre els dissabtes al matí a partir de les 9h.
  • Lligues de pàdel: Organització anual (d’octubre a juny) de dues competicions de pàdel amb categories masculina i femenina. Cada competició es realitza en horaris diferents, una d’elles entre setmana en horari lliure, i l’altre a partir de les 21h.
  • Lliga de tennis: Organització anual (d’octubre a juny) d’una competició de tennis amb categoria masculina.

ESCOLA

• Escola de futbol: L’entitat Tuttifutbol gestiona l’organització anual (de setembre a juny) d’una escola de tecnificació de jugadors i porters, per infants de 5 a 16 anys. L’escola realitza els entrenaments de dilluns a divendres de 18h a 19:30h.
  • Escola de pàdel: L’entitat Sport Racket SL gestiona la organització anual (de setembre a juny) de l’escola de pàdel infantil i d’adults. Classes de dilluns a dissabte en horari a convenir amb els alumnes.
  • Escola de tennis: L’entitat Sport Racket SL gestiona la organització anual (de setembre a juny) de l’escola de pàdel infantil i d’adults. Classes de dilluns a dissabte en horari a convenir amb els alumnes.

ALTRES ACTIVITATS

• Lloguer instal·lacions: utilització dels camps de futbol 11, futbol 7 i futbol 5, i les pistes de pàdel i de tennis per part dels abonats amb reserva prèvia* i els usuaris amb reserva prèvia i cost.*Les pistes de pàdel en horaris de màxima ocupació també tenen un cost simbòlic pels abonats.
  • Activitats dirigides: Programació anual (de setembre a juliol) de diferents activitats dirigides conduïdes pels nostres monitors i monitores. L’oferta actual és de 9 hores a la setmana.
  • Programes individuals d’entrenament: Realització sota demanda de programes d’entrenament bàsics per abonats.

Projecte acollit al programa d’incentius lligats a l’autoconsum i l’emmagatzematge, amb fonts d’energia renovable, així com a la implantació de sistemes tèrmics renovables en el sector residencial, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència, finançat per la Unió Europea – NextGenerationEU

logos-justificacio