SERVEI EDUCATIU

La Fundació Iluro disposa de diferents espais que serveixen per desenvolupar-hi activitats diverses de debat, educació i creació, entorn la societat del s. XXI.

Es tracta de llocs de referència adequats per difondre els coneixements i la descoberta d’una manera experimental. Faciliten també viure l’experiència de l’art i la cultura com a punt de partida per abordar els moviments d’art, urbanisme i socials actuals.

Més informació:
escoles@fundacioiluro.cat

Amb la col·laboració de

logo_ub

L’obrador d’Iluro – Casa Coll i Regàs és un espai d’experimentació que té per objectiu difondre els coneixements i la descoberta d’una manera experimental.

• Participació – Entenem per participació el procés bidireccional i actiu que s’estableix entre la institució i el públic.
  • Experimentació – Entenem per experimentació la pràctica i el procés mitjançant els quals els usuaris interactuen amb la proposta i les idees de manera física, mental i emocional, d’aquest procés d’experimentació se’n deriva l’aprenentatge.
  • Emoció – Entenem per emoció el sentiment que es desperta en realitzar qualsevol tipus d’activitat, treball, etc. en les persones. L’emoció forma part de la vida diària, per això creiem que sense emoció no pot haver-hi aprenentatge.

TALLERS EDUCATIUS

• Urbanitz’art : Taller que permet als més petits treballar i manipular diferents materials relacionats amb el procés de creació, observar el seu ús a l’època, i veure la seva evolució fins a l’actualitat.
  • Materialitz’art : El taller girarà entorn de la creació personal dels artistes modernistes i de com aquest procés creatiu ha estat reajustat en clau del segle XXI per donar un nou sentit al disseny de nous productes i obres.
  • Debats de l’obrador: Aquesta activitat té el debat com a nucli de treball. Mitjançant un diàleg entre docents, alumnes i educador, es convidarà a debatre sobre alguns dels aspectes que defineixen els joves del segle XXI.

Més informació a escoles@fundacioiluro.cat