ACTES DE

8È PREMI DE PINTURA TORRES GARCIA-CIUTAT DE MATARÓ
Del 7 de Juny al 23 de Juliol
Organitza: Associació Sant Lluc per l’Art
El Premi Biennal de Pintura, d'abast estatal, dotat amb un important premi econòmic i un Jurat de gran prestigi professional, batejat amb el nom de Premi de Pintura Torres García-Ciutat de Mataró.

ALTRES ACTIVITATS

La riera 92 / Carrer de Bonaire 3
8È PREMI DE PINTURA TORRES GARCIA-CIUTAT DE MATARÓ
Del 7 de Juny al 23 de Juliol
Organitza: Associació Sant Lluc per l’Art
PRESENTACIÓ DE LLIBRE "LES BATES BLANQUES"
Dimarts, 18 de Juny a les 19.30 h.
Organitza: Fam. Xavier Giribés i Sala
L’any 2009, als seus 50 anys de vida, a en Xavier li van diagnosticar un càncer i pronosticar no més de dos anys de vida. Va lluitar contra la malaltia durant més de set anys. Aquest és el llibre que va deixar escrit.
SALA D'ACTES
Carrer de Santa Teresa 61
MATARÓ, 1936-1945 (REVOLUCIÓ, REPRESSIÓ)
Dimecres, 19 de Juny a les 19.30 h.
Organitza: Amics de la Ciutat de Mataró
Entre els anys 1936 i 1945 Mataró visqué un dels períodes més convulsos i dramàtics de la seva història. L’objectiu de la conferència és definir les línies generals del conflicte civil que tingué lloc a la ciutat i que marcà la vida dels seus habitants.
BIBLIOTECA POPULAR
CARRER D'EN PALAU 18 / CARRER D'EN PUJOL 19-25
biblioteca@fundacioiluro.cat
ART TIME
Dimecres, 19 de Juny a les 17.30 h.
Organitza: Fundació Iluro
Coneguem en Fernando Botero amb un conte gros, molt gros! Perquè tot el que passa allà és gros!!
ELS DIJOUS A LA BIBLIO
Dijous, 20 de Juny a les 17.30 h.
Organitza: Fundació Iluro
Ai, l’Artur! Ha fet una malifeta i, abans que arribi la seva mare i li faci un tou de preguntes, intentarà modelar la veritat a la seva manera. Ho aconseguirà?