ACTES DE

premipintura_9-torres-garcia
Del 10 de Juny al 28 d'Agost
Organitza: Associació Sant Lluc per l’Art
El Premi Biennal de Pintura, d'abast estatal, dotat amb un important premi econòmic i un Jurat de gran prestigi professional, batejat amb el nom de Premi de Pintura Torres García-Ciutat de Mataró.

ALTRES ACTIVITATS

La riera 92 / Carrer de Bonaire 3
premipintura_9-torres-garcia
Del 10 de Juny al 28 d'Agost
Organitza: Associació Sant Lluc per l’Art
NADAL AMB ROBOTS
Del 4 de Juliol al 15 de Juliol
Organitza: Fundació Iluro
Unim activitats de tecnologia creativa amb dinàmiques de lleure. Cada setmana està ambientada en una temàtica diferent, motivadora i engrescadora pels infants.
SALA D'ACTES
Carrer de Santa Teresa 61
No s'han trobat activitats
BIBLIOTECA POPULAR
CARRER D'EN PALAU 18 / CARRER D'EN PUJOL 19-25
biblioteca@fundacioiluro.cat
No s'han trobat activitats

Configuració de Privacitat guardada!

• wordpress_gdpr_allowed_services Durada: Sessió

Rebutjar tots els serveis