ACTES DE

LEOPOLDO POMÉS. FLASHBACK
Del 21 de Març al 19 de Maig
Organitza: Fundació Catalunya La Pedrera i Fundació Iluro
Leopoldo Pomés (Barcelona, 1931), Premi Nacional de Fotografia 2018, és un dels referents més destacats de la fotografia contemporània catalana de la segona meitat del segle XX.

ALTRES ACTIVITATS

La riera 92 / Carrer de Bonaire 3
LEOPOLDO POMÉS. FLASHBACK
Del 21 de Març al 19 de Maig
Organitza: Fundació Catalunya La Pedrera i Fundació Iluro
Col·loquis de ciutat pel 35è aniversari de Capgròs
Dijous, 2 de Maig a les 19.30 h.
Organitza: Capgròs Comunicació
Després de la crisi del tèxtil i de la construcció que encara s’arrosseguen, amb el TecnoCampus com a projecte consolidat, Mataró afronta un futur incert però ple de possibilitats. Analitzarem amb veus autoritzades en la matèria quin és el rumb que ha de seguir la ciutat per enfortir la seva economia i atreure més empreses.
SALA D'ACTES
Carrer de Santa Teresa 61
39a EDICIÓ CONCURS LITERARI ÒMNIUM MATARÓ MEMORIAL JOAQUIM CASAS
Dissabte, 27 d'Abril a les 19.00 h.
Organitza: Òmnium Cultural Maresme
Aquests premis literaris s’han celebrat ininterrompudament des de l’any 1980, i són els únics de Mataró que convoquen tots els alumnes de tots els centres. De temàtica lliure i dividit en sis categories, el concurs pretén que petits i joves tinguin l’oportunitat d’expressar-se i, mitjançant l’escriptura, s’enriqueixin com a persones.
PUIG I CADAFALCH PERIODISTA
Dijous, 9 de Maig a les 19.30 h.
Organitza: Amics de Josep Puig i Cadafalch
Puig i Cadafalch ha estat profusament estudiat com a personatge històric en totes les seves vessants, però el seu llegat periodístic havia romàs una assignatura pendent.
BIBLIOTECA POPULAR
CARRER D'EN PALAU 18 / CARRER D'EN PUJOL 19-25
biblioteca@fundacioiluro.cat
ELS DIJOUS A LA BIBLIO
Divendres, 26 d'Abril a les 17.30 h.
Organitza: Fundació Iluro
Apropin-se tots! Apropin-se i mirin! Hem capturat un llop salvatge! Un conte amb llop, porquets i rialles garantides!!
ELS DIJOUS A LA BIBLIO
Dijous, 2 de Maig a les 17.30 h.
Organitza: Fundació Iluro
Every morning I left my house to watch the clouds. My dream was to dance with them one day. Un conte preciós en anglès que tracta de la importància de la convivència entre les persones.