ACTES DE

ART I FESTA. MÉS D'UN SEGLE DE CARTELLS I PROGRAMES DE LES SANTES
Del 18 de Juny al 29 d'Agost
Organitza: Museu Arxiu de Santa Maria de Mataró
El Museu Arxiu de Santa Maria commemora 75 anys d’existència amb una exposició que mostra, per primera vegada, la seva gran col·lecció de cartells i programes de la festa de Les Santes, la més completa que es conserva, amb exemplars únics del tombant del segle XIX al XX.

ALTRES ACTIVITATS

La riera 92 / Carrer de Bonaire 3
ART I FESTA. MÉS D'UN SEGLE DE CARTELLS I PROGRAMES DE LES SANTES
Del 18 de Juny al 29 d'Agost
Organitza: Museu Arxiu de Santa Maria de Mataró
AULES SÈNIOR DE MATARÓ 40è ANIVERSARI (1980-2020)
Del 29 de Juny al 29 de Juliol
Organitza: Aules Sènior de Mataró
Exposició commemorativa del 40è aniversari de les aules Sènior de Mataró, pioneres a Catalunya en oferir cultura i formació per a la gent gran.
SALA D'ACTES
Carrer de Santa Teresa 61
No s'han trobat activitats
BIBLIOTECA POPULAR
CARRER D'EN PALAU 18 / CARRER D'EN PUJOL 19-25
biblioteca@fundacioiluro.cat
ELS DIJOUS A LA BIBLIO
Dijous, 1 de Juliol a les 17.30 h.
Organitza: Fundació Iluro
Com ens agraden les històries d’amor! Aquest cop, però, us sorprendrem amb una història amorosa d’allò més original.
ELS DIJOUS A LA BIBLIO
Dijous, 8 de Juliol a les 17.30 h.
Organitza: Fundació Iluro
Personatges tan coneguts com la Caputxeta o en Hansel i la Gretel apareixen ben diferents a noves versions dels contes clàssics de tots els temps. No us les perdeu!

Configuració de Privacitat guardada!

• wordpress_gdpr_allowed_services Durada: Sessió

Rebutjar tots els serveis