ACTES DE

MESTRES DEL GAI SABER, 10 ANYS FENT CULTURA
Del 24 d'Octubre al 24 de Novembre
Organitza: Associació Cultural i d’Esbarjo Mestres del Gai Saber
L’Associació Cultural i d’Esbarjo Mestres del Gai Saber fa 10 anys que treballa en benefici de la dansa tradicional catalana, motiu pel qual pensem que pot ser molt interessant mostrar, transmetre i compartir un bocí de tot el que fem en benefici de la nostra cultura tradicional.

ALTRES ACTIVITATS

La riera 92 / Carrer de Bonaire 3
MESTRES DEL GAI SABER, 10 ANYS FENT CULTURA
Del 24 d'Octubre al 24 de Novembre
Organitza: Associació Cultural i d’Esbarjo Mestres del Gai Saber
CENTRE DE FORMACIÓ I PREVENCIÓ: 40 ANYS AL SERVEI DE LA COMUNITAT
Del 25 d'Octubre al 24 de Novembre
Organitza: Centre de Formació i Prevenció
El Centre de Formació i Prevenció és una entitat d’iniciativa social que ha participat des de 1979, any de la constitució dels primers Ajuntaments elegits democràticament, en programes d’atenció especialitzada en col·lectius en risc d’exclusió social a la comarca del Maresme.
SALA D'ACTES
Carrer de Santa Teresa 61
LA POSTGUERRA
Dimecres, 20 de Novembre a les 19.30 h.
Organitza: Òmnium Cultural Maresme
A càrrec de Josep M. Solé i Sabater. Catedràtic d’història a la UAB. Dintre del cicle LA POSTGUERRA, Òmnium Cultural organitza aquest cicle que conté diverses conferències, entre els mesos de novembre 2019 a febrer 2020.
LA POSTGUERRA
Dimarts, 26 de Novembre a les 19.30 h.
Organitza: Òmnium Cultural Maresme
A càrrec de Joan Giménez i Blasco. Historiador i Premi Iluro 2018. Dintre del cicle LA POSTGUERRA, Òmnium Cultural organitza aquest cicle que conté diverses conferències, entre els mesos de novembre 2019 a febrer 2020.
BIBLIOTECA POPULAR
CARRER D'EN PALAU 18 / CARRER D'EN PUJOL 19-25
biblioteca@fundacioiluro.cat
ART TIME
Dimecres, 20 de Novembre a les 17.30 h.
Organitza: Fundació Iluro
Els pirates del Caiman Negre no volen noies al vaixell. Què passarà quan arribi la Daniela. Un Art Time molt ben especial dedicat al Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència contra les Dones.
ELS DIJOUS A LA BIBLIO
Dijous, 21 de Novembre a les 17.30 h.
Organitza: Fundació Iluro
Escoltem la bonica història d’un nen solitari, una balena encallada a la platja i una amistat que canviarà per sempre les seves vides.