ACTES DE

DONES
Del 17 de Desembre al 27 de Febrer
Organitza: Fundació Iluro
La Fundació Iluro inaugura l'exposició "Dones", una mostra artística que vol contribuir al reconeixement de la valuosa tasca que han portat a terme nombroses dones en el món de l'art, una tasca que en moltes ocasions ha quedat invisibilitzada.

ALTRES ACTIVITATS

La riera 92 / Carrer de Bonaire 3
DONES
Del 17 de Desembre al 27 de Febrer
Organitza: Fundació Iluro
La desobediència com a motor per vèncer
Dimecres, 26 de Gener a les 19.30 h.
Organitza: Assemblea Nacional Catalana – Mataró
Parlarem amb el jurista i que va ser vicepresident primer de la Mesa del Parlament de Catalunya en la XII legislatura, JOSEP COSTA, i el periodista i director de Vilaweb, VICENT PARTAL, de la desobediència com un exercici necessari o força de reacció.
SALA D'ACTES
Carrer de Santa Teresa 61
No s'han trobat activitats
BIBLIOTECA POPULAR
CARRER D'EN PALAU 18 / CARRER D'EN PUJOL 19-25
biblioteca@fundacioiluro.cat
No s'han trobat activitats

Configuració de Privacitat guardada!

• wordpress_gdpr_allowed_services Durada: Sessió

Rebutjar tots els serveis