ACTES DE

Argentona 55
www.casacolliregas.cat
ESCAPE ROOM EL MISTERI DE LA CASA COLL I REGÀS
Divendres, 9 de Desembre a les 16.00 h.
Organitza: Fundació Iluro
Quin deu ser l'enigmàtic secret que s’amaga a la Casa Coll i Regàs? Diu la llegenda que entre els seus murs es troba un dels tresors més ben custodiats de la humanitat.

ALTRES ACTIVITATS

La riera 92 / Carrer de Bonaire 3
La Modesta
Dissabte, 10 de Desembre a les 18.00 h.
Organitza: Aula de Música Masafrets
La voluntat del cicle La Modesta és apropar la clàssica de cambra a tots els públics, recuperant repertoris de compositores històriques i contemporànies, però també música poc programada en els grans circuits de la clàssica.
La força dels Pastorets
Del 16 de Desembre al 22 de Gener
Organitza: Sala Cabanyes i Coordinadora de Pastorets de Catalunya
Els Pastorets són un fenomen de cultura popular gairebé sense comparació a Catalunya. A més, durant els darrers dos anys han estat també un exemple de com reinventar-se enmig d’unes condicions adverses gràcies a l’esforç de centenars d’herois anònims.
SALA D'ACTES
Carrer de Santa Teresa 61
No s'han trobat activitats
BIBLIOTECA POPULAR
CARRER D'EN PALAU 18 / CARRER D'EN PUJOL 19-25
biblioteca@fundacioiluro.cat
No s'han trobat activitats

Configuració de Privacitat guardada!

• wordpress_gdpr_allowed_services Durada: Sessió

Rebutjar tots els serveis