ACTES DE

Biblioteca popular
CARRER D’EN PALAU 18 / CARRER D’EN PUJOL 19-25
rene_magritte_Enfilme_3j413_675_489
Dimecres, 28 d'Agost a les 17.30 h.
Organitza: Fundació Iluro
En René sura a través del món dels seus somnis complint el seu desig de ser pintor de pomes i barrets i pomabarrets.

ALTRES ACTIVITATS

La riera 92 / Carrer de Bonaire 3
COL·LECTIVA SANT LLUC 2019
Del 19 de Setembre al 3 de Novembre
Organitza: Associació Sant Lluc per l’Art
L’exposició Col·lectiva Sant Lluc inicia tradicionalment la temporada artística a Mataró. Una mostra on els artistes presenten dibuix, pintura, gravat, esmalt, fotografia, escultura, instal·lacions i d'altres propostes plàstiques.
SALA D'ACTES
Carrer de Santa Teresa 61
JOAN PEIRÓ-LLUÍS COMPANYS, SEMBLANCES I CONTRASTOS ENTRE DOS LÍDERS SOCIALS I POLÍTICS
Dimecres, 18 de Setembre a les 19.30 h.
Organitza: Amics de la Ciutat de Mataró
El dirigent de la CNT i exministre, Joan Peiró i Belis, és amb el president de la Generalitat Lluís Companys, l’únic polític i sindicalista de primer rang de la Catalunya republicana, detingut a l’exili a França.
BIBLIOTECA POPULAR
CARRER D'EN PALAU 18 / CARRER D'EN PUJOL 19-25
biblioteca@fundacioiluro.cat
rene_magritte_Enfilme_3j413_675_489
Dimecres, 28 d'Agost a les 17.30 h.
ELS DIJOUS A LA BIBLIO
Dijous, 29 d'Agost a les 17.30 h.
Organitza: Fundació Iluro
Els monstres també es renten les dents! No t’ho creus? Vine i descobriràs què li passa a una nena que no vol rentar-se les dents. Ves amb compte...