ACTES DE

PARELLES ARTÍSTIQUES MARESME 2021
Del 8 de Setembre al 3 d'Octubre
Organitza: Centre de Formació i Prevenció
Parelles Artístiques consisteix en la creació i la posterior exposició d’unes obres realitzades per parelles formades per dos artistes, un dels quals està vinculat a recursos de salut mental. En el projecte, l’artista és la persona que crea una peça artística, tingui o no experiència prèvia, formació o s’hi dediqui a nivell professional o amateur.

ALTRES ACTIVITATS

La riera 92 / Carrer de Bonaire 3
PARELLES ARTÍSTIQUES MARESME 2021
Del 8 de Setembre al 3 d'Octubre
Organitza: Centre de Formació i Prevenció
Col·lectiva Sant Lluc 2021
Del 30 de Setembre al 7 de Novembre
Organitza: Associació Sant Lluc per l’Art
L’exposició Col·lectiva Sant Lluc inicia tradicionalment la temporada artística a Mataró. Una mostra on els artistes presenten dibuix, pintura, gravat, esmalt, fotografia, escultura, instal·lacions i d'altres propostes plàstiques.
SALA D'ACTES
Carrer de Santa Teresa 61
No s'han trobat activitats
BIBLIOTECA POPULAR
CARRER D'EN PALAU 18 / CARRER D'EN PUJOL 19-25
biblioteca@fundacioiluro.cat
ELS DIJOUS A LA BIBLIO
Dijous, 23 de Setembre a les 17.30 h.
Organitza: Fundació Iluro
Com ens agraden contes d’en Santi i els seus amics! No us perdeu Pastís d’aniversari i Pati i... acció! Us hi esperem!
ELS DIJOUS A LA BIBLIO
Dijous, 30 de Setembre a les 17.30 h.
Organitza: Fundació Iluro
Aranyes, formigues, marietes... Tenim preparats contes ben divertits sobre els “bitxets” que ens han acompanyat durant tot l’estiu!

Configuració de Privacitat guardada!

• wordpress_gdpr_allowed_services Durada: Sessió

Rebutjar tots els serveis