ACTES DE

CARÀTULA PREMI 2024 CAT
Del 24 de Maig al 25 d'Agost
Organitza: Fundació Iluro
El divendres 24 de maig a les 19h tindrà lloc a l’Ateneu Centre Cultural de la Fundació Iluro l’acte inaugural del Premi, amb la lectura del veredicte i la proclamació del guanyador.

ALTRES ACTIVITATS

La riera 92 / Carrer de Bonaire 3
CARÀTULA PREMI 2024 CAT
Del 24 de Maig al 25 d'Agost
McGuiu-banner
Del 27 de Setembre al 28 de Setembre
Organitza: Fundació Iluro
Sinopsi: McGuiu és un espectacle on la música i la llum prenen un paper destacat. L’energia que desprèn McGuiu és encomanadissa i l’espectacle pren un ritme enèrgic, impactant i vibrant on cada joc no deixa indiferent, des de grans il·lusions fins a màgia de prop.
SALA D'ACTES
Carrer de Santa Teresa 61
No s'han trobat activitats
BIBLIOTECA POPULAR
CARRER D'EN PALAU 18 / CARRER D'EN PUJOL 19-25
biblioteca@fundacioiluro.cat
No s'han trobat activitats

Configuració de Privacitat guardada!

• wordpress_gdpr_allowed_services Durada: Sessió

Rebutjar tots els serveis