En marxa

2013/2023 L’ULL DEL CABIROL

Ateneu LA RIERA 92 / CARRER DE BONAIRE 3, Mataró

Una mirada enrere que ens porta, des de la seva represa de l'activitat artística amb els seus diàlegs entre pintura i objecte, passant pels autoretrats o les obres relacionades amb la publicitat i la senyalística, fins a les propostes més recents amb l'ús de la taxidèrmia, amb la figura del cabirol com a eix central.

IMATGES CONTRA L’OBLIT

Ateneu LA RIERA 92 / CARRER DE BONAIRE 3, Mataró

Un dels pilars del discurs sionista és la negació de la presència del poble palestí a la seva pròpia terra. L'eslògan "una terra sense poble per a un poble sense terra" és l'exemple emblemàtic de la dissociació de la realitat sionista per justificar la colonització i l'apropiació de Palestina.

ESCAPE ROOM – EL MISTERI DE LA CASA COLL I REGÀS

Casa Coll i Regàs Argentona 55, Mataró

Quin deu ser l'enigmàtic secret que s’amaga a la Casa Coll i Regàs? Diu la llegenda que entre els seus murs es troba un dels tresors més ben custodiats de la humanitat.

LA CASA COLL I REGÀS AMB VERMUT MODERNISTA

Casa Coll i Regàs Argentona 55, Mataró

Vine a descobrir la joia del modernisme de Mataró, projecte de l’arquitecte mataroní Josep Puig i Cadafalch i finalitza la visita amb un vermut modernista a la terrassa.