10è PREMI DE PINTURA TORRES GARCÍA-CIUTAT DE MATARÓ

Ateneu LA RIERA 92 / CARRER DE BONAIRE 3, Mataró, Barcelona

El divendres 24 de maig a les 19h tindrà lloc a l’Ateneu Centre Cultural de la Fundació Iluro l’acte inaugural del Premi, amb la lectura del veredicte i la proclamació del guanyador.

Exposició: La TV de Les Santes

Ateneu LA RIERA 92 / CARRER DE BONAIRE 3, Mataró, Barcelona

La televisió de Mataró celebra el seu 40 aniversari amb una exposició sobre l’evolució de LesSantes, amb quatre dècades d’imatges enregistrades per Televisió de Mataró, Maresme Digital TV, M1TV, Mataró Audiovisual i l’actual tvmataró.

Gratuït

McGuiu

Ateneu LA RIERA 92 / CARRER DE BONAIRE 3, Mataró, Barcelona

Sinopsi: McGuiu és un espectacle on la música i la llum prenen un paper destacat. L’energia que desprèn McGuiu és encomanadissa i l’espectacle pren un ritme enèrgic, impactant i vibrant on cada joc no deixa indiferent, des de grans il·lusions fins a màgia de prop.

CAMPS DE ROSELLES

Ateneu LA RIERA 92 / CARRER DE BONAIRE 3, Mataró, Barcelona

Sinopsi: Ambientada als anys 80, Camps de roselles ens apropa a la història de la Merche, una mare que intenta protegir a la seva filla de l’heroïna. Una història explicada mitjançant diferents disciplines artístiques com el cant, el teatre d’objectes, el moviment… i un llenguatge visual, poètic i intimista.

VIOLÈNCIES

Ateneu LA RIERA 92 / CARRER DE BONAIRE 3, Mataró, Barcelona

Tres peces independents de microteatre que volen conscienciar al voltant de diferents situacions de violència de gènere com l’àmbit de la parella, la feina i la violència sexual. Teatre de Gorra vol sacsejar consciències i donar visibilitat a la violència vers la dona.

SHIBUI

Ateneu LA RIERA 92 / CARRER DE BONAIRE 3, Mataró, Barcelona

Una proposta intimista que parla de la capacitat d’aturar-se i escoltar en un món ple de soroll. La dansa contemporània i la música prenen el protagonisme per endinsar l’espectador en una sala plena de poesia visual i explorar el terme japonès “Shibui”, una forma particular d'apreciar la bellesa a la vida diària i a la natura.