CICLE GAUDÍ - MEDITERRÁNEO

dijous, 26 de maig a les 20.15h

Organitza: Foment MataroníFundació Iluro

Col·labora: Ajuntament de Mataró – Cultura

La Fundació Iluro i el Foment Mataroní et porten el Cicle Gaudí a Mataró amb la col·laboració de l’Ajuntament de Mataró i l’Acadèmia del Cinema Català.

La pel·lícula del mes de maig comença quan la família Vidal passa a la seva casa de la Costa Brava les últimes vacances d’estiu amb l’àvia Ángela, que pateix Alzheimer.

La Nora, de 14 anys, sent que no troba el seu lloc entre els jocs de nens que li semblen infantils i les converses dels adults que encara són massa per a ella. Aquesta situació canviarà per complet amb l’arribada de Llibertat, de 15 anys i filla de Rosana, la cuidadora de l’ Ángela. La Llibertat portarà a la Nora a viure un estiu totalment diferent, Les dues noies ràpidament forgen una amistat d’allò més intensa. Juntes surten de la bombolla de protecció de la casa familiar i descobreixen un món nou en el qual la Nora se sent més lliure que mai.

Més informació a Cicle Gaudí

Configuració de Privacitat guardada!

• wordpress_gdpr_allowed_services Durada: Sessió

Rebutjar tots els serveis