• Aquest esdeveniment ja ha passat.

COL·LECTIVA SANT LLUC 2020

LA RIERA 92

De l’1 d’octubre al 8 de novembre de 2020

Organitza: Associació Sant Lluc per l’Art

Imatges de l’exposició

L’1 d’octubre l’Associació Sant Lluc per l’Art torna a exhibir a l’Ateneu de la Fundació Iluro, la tradicional mostra col·lectiva amb la qual s’inaugura la temporada artística.

Ateses les circumstàncies d’enguany, l’actual edició comença més tard que de costum però amb la mateixa intensitat, o més, que en darreres convocatòries.

Creiem que l’art ha de confiar en poder manifestar-se i exhibir físicament, presencialment, sense menystenir la funció divulgativa de les xarxes, però posant l’accent en l’experiència emotiva de l’admiració de les obres en directe.

El gruix de seguidors i seguidores, participant en aquesta tradicional col·lectiva, permeten gaudir, tant els autors i autores com el públic, d’aquesta rica representació.

Aquest any l’artista convidat és el recentment traspassat Josep Maria Gomis a qui ens fa especial emoció dedicar-li la present mostra.

També recordarem amb afecte en Josep Serra i en Lluís Juvinyà que havien participat en diverses ocasions i que aquest any ens han deixat.

Per motius del tancament de les escoles no vam poder lligar la presència dels joves estudiants de batxillerat artístics de la nostra ciutat, però esperem que reprendrem aquest apartat en la pròxima edició.

Aquesta Sant Lluc és per a tots nosaltres.

Premsa:

Mataró Audiovisual (16/09/2020)