COL·LECTIVA SANT LLUC 2021

LA RIERA 92
de dimarts a dissabte de 17.30 a 20.30h
diumenge i festius d’11.30 a 13.30
dilluns tancat (laborables i festius)

Del 15 de setembre al 30 d’octubre de 2022

Organitza: Associació Sant Lluc per l’Art

L’exposició Col·lectiva Sant Lluc inicia tradicionalment la temporada artística a Mataró. Una mostra en què els artistes presenten dibuix, pintura, gravat, esmalt, fotografia, escultura, instal·lacions i altres propostes plàstiques.

L’artista convidat i homenatjat enguany és l’artista polifacètic, JOAN HORTÓS, que ens va deixar l’any passat.

Configuració de Privacitat guardada!

• wordpress_gdpr_allowed_services Durada: Sessió

Rebutjar tots els serveis