• Aquest esdeveniment ja ha passat.

LA MÚSICA DELS NOMBR3S

ATENEU
LA RIERA 92
ateneu@fundacioiluro.cat

dissabte, 7 de març a les 19.30h

Organitza: Foment Mataroní i Fundació Iluro

Imatges del concert

(concert per a públic general i escoles de música)

En el marc de l’exposició NOMBR3S, ideada per Jorge Wagensberg, que la Fundació Iluro i “la Caixa” presenten a l’Ateneu de Mataró fins al 31 de juliol de 2020, l’Orquestra Simfònica del Vallès (OSV), en co-producció amb el Foment Mataroní i amb la pròpia Fundació Iluro, ha dissenyat un espectacle musical que posa en relació les matemàtiques i la música.

Un quartet de corda de solistes de l’OSV, amb el suport d’un narrador, el popular actor mataroní Roger Pera, ens farà un passeig musical per l’obra de grans compositors com Bach, Mozart, Beethoven o Bartok, que ens servirà per il·lustrar diferents conceptes i coneixements matemàtics que estan ben presents en les seves obres: la simetria en les harmonies musicals, la proporció àuria i la bellesa, la física quàntica i el contrapunt.

Un espectacle musical didàctic i divertit que et farà reflexionar sobre la importància de les matemàtiques en les nostres vides mentre et fa gaudir de la música.

Preu entrades:

• 15 € públic general
  • 12 € escoles de música

Venda d’entrades: anticipades de dilluns a divendres de 17 a 21h al Foment Mataroní i des d’1h abans del concert a l’Ateneu de la Fundació Iluro.

Mes informació i reserva d’entrades a ateneu@fundacioiluro@cat i T. 937908474

Premsa: