« All Esdeveniments

• Aquest event ja ha passat.

Conferència LICEU AL TERRITORI | I PURITANI, DE BELLINI

SALA D'ACTES
CARRER DE SANTA TERESA 61
fundacio@fundacioiluro.cat

dijous, 27 de setembre a les 19.30 h

Organitza: Gran Teatre del Liceu i Fundació Iluro

Conferència LICEU AL TERRITORI

I PURITANI, DE BELLINI, a càrrec de l’historiador i divulgador musical Pol Avinyó

El Gran Teatre del Liceu imparteix una conferència explicativa sobre l’òpera I puritani, de Bellini per conèixer d’una manera planera aquesta obra.

La Fundació Iluro organitza per tercer any consecutiu una visita al Gran Teatre del Liceu de Barcelona. L’obra representada serà ‘I puritani’ de Bellini, el dimecres 10 d’octubre, en el marc del programa ‘Liceu al territori’ amb sortida en autocar des de Mataró.

Més informació i reserva d’entrades (fins a exhaurir localitats) al 937908474 o a liceu@fundacioiluro.cat.

La immortal història d’amor en el context de les guerres de religió entre protestants i catòlics fa de marc per a un títol netament romàntic, acolorit amb la paleta de Vincenzo Bellini i el seu melodisme característic al servei de la que va ser la seva darrera òpera.

Més informació a http://www.liceubarcelona.cat/ca/temporada-2018-2019/opera/i-puritani