Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

PRESENTACIÓ “Jo puc canviar-ho! L’obrador d’iluro, dels debats a l’acció”

ATENEU
LA RIERA 92
ateneu@fundacioiluro.cat

dijous, 11 d’abril a les 16h

Organitza: Escola GEM i Fundació Iluro

Del dia 6 al 14 d’abril es poden visitar al primer pis de l’Ateneu els 10 projectes que els alumnes de 4t d’ESO de l’Escola GEM han treballat amb els Serveis Pedagògics de la Fundació Iluro. Lligat al projecte de recerca obligatori, presenten solucions a reptes de la ciutat que ells mateixos han identificat.

Els alumnes exposaran les solucions el dia 11 d’abril a les 16 h en un acte obert a tothom. Aquests 10 projectes:

• Acció 2003: Campanya de conscienciació per un oci nocturn més segur a través de xerrades i accions directes.
  • Amadeus: Projecte d’educació adreçat a nens de primària amb xerrades contra la desigualtat de gènere.
  • Camina pel reciclatge: Cursa esportiva per promoure el reciclatge i la recollida de brossa entre els seus participants.
  • Carpe Diem, concerts cada 15 dies: Un escenari fix per donar una oportunitat d’actuació a noves bandes i professionals de la música i del ball.
  • Cursa Cultural: Foment de l’esport i la cultura a través de curses solidàries tot passant per llocs emblemàtics de la ciutat.
  • Més Bus: Agafar el bus té premi, campanya publicitària per l’ús del transport públic a través de la gamificació.
  • Millorem l’Hospital: Plataforma web on es pretén agilitzar els horaris i les urgències hospitalàries.
  • Netaró: Campanya per conscienciar sobre la neteja de la ciutat a partir d’accions directes i d’instal·lacions de lavabos públics intel·ligents.
  • Joves Mataró: Visualitzar i programar activitats adreçades a joves tot facilitant la trobada entre ells.
  • 24/7 Festival Musical: Festival musical dirigit a un públic jove que no tenen un espai d’oci adreçat a ells.