• Aquest esdeveniment ja ha passat.

PRESENTACIÓ DEL LLIBRE

BIBLIOTECA POPULAR
CARRER D'EN PUJOL 19-25
biblioteca@fundacioiluro.cat

dilluns, 3 de desembre a les 19.15h

Organitza: Consorci per a la Normalització Lingüística de Mataró

PRESENTACIÓ DEL LLIBRE ROBA ESTESA, a càrrec de l’autor David Vila i Ros

Roba estesa és un recull de contes. Contes que ens parlen de somnis i de revolucions, de paraules que volen i d’escriptors desconcertats, de viatgers intergalàctics i d’individus que no surten d’ells mateixos, de l’ofec d’una societat tancada i de l’aire que entra per les finestres obertes, de tot allò que no hem pensat i de tot allò que no hem gosat dir. Llegiu-los i penseu-hi. Perquè mentre els llegiu, ells us estan llegint a vosaltres. Són així, els contes. Rere l’aparença d’una història simple hi amaguen moltes interpretacions. Són tan importants les paraules? I els fets? Per què som tan escèptics? Per què no somiem? Per què no som crítics? Per què no fem la revolució? I l’amor? L’amor. No veieu els cent timbalers amb les mans en flames? Aneu amb compte que hi ha roba estesa. No, més ben dit: aneu amb conte. Sí, aneu amb conte. I somieu.

Organitza: Consorci per a la Normalització Lingüística de Mataró