Bankia contribueix amb 95.000 euros a Fundació Iluro per a col·laborar amb programes socials, mediambientals i culturals

Bankia contribueix amb 95.000 euros a Fundació Iluro per a col·laborar amb programes socials mediambientals i culturals

25 de febrer de 2021

• El conveni, que incrementa en 10.000 euros la quantia de 2020, contempla la posada en marxa de la ‘Convocatòria d’Acció Social 2021’ i de la ‘II Convocatòria de Medi ambient i Desenvolupament Sostenible’, entre altres iniciatives conjuntes
  • L’acord ha estat subscrit per la directora de zona Maresme Sud de Bankia, Berta Blancafort, i la directora de Fundació Iluro, Marta Ibarz

Bankia col·labora enguany amb la Fundació Iluro amb 95.000 euros amb l’objectiu de recolzar projectes socials, mediambientals i culturals desenvolupats a la comarca del Maresme i que gestionaran de manera conjunta totes dues entitats.

L’acord ha estat subscrit, en la seu de Fundació Iluro a Mataró, per la directora de zona Maresme Sud de Bankia, Berta Blancafort, i la directora de Fundació Iluro, Marta Ibarz.

El conveni, que incrementa en 10.000 euros la quantia de 2020, contempla la posada en marxa de la ‘Convocatòria d’acció social 2021’ que recolzarà econòmicament projectes d’associacions i entitats socials de la zona que desenvolupin les seves activitats a la comarca.

La directora de zona Maresme Sud de Bankia ha assegurat que “un any més volem continuar contribuint, al costat de Fundació Iluro, al desenvolupament social, econòmic i mediambiental d’una comarca tan important per a nosaltres com el Maresme”. “En el complex context actual, és més necessari que mai estar al costat dels quals més el necessiten i assegurar la permanència dels programes posats en marxa”, ha destacat Blancafort.

El conveni subscrit permetrà la posada en marxa d’iniciatives com la ‘Convocatòria d’Acció Social 2021’, amb la qual es persegueix, a més d’enfortir el sector associacionista de la zona, recolzar projectes d’entitats sense ànim de lucre que treballin per la formació i l’orientació dirigida a l’ocupació, la millora de la qualitat de vida de persones desocupades o amb discapacitat, així com col·lectius en risc d’exclusió social de la província o el desenvolupament del medi rural.

La major aportació econòmica d’enguany permetrà, igualment, dotar d’un major impuls a la ‘II Convocatòria de Medi ambient i Desenvolupament Sostenible’, que contribuirà, amb fins a 30.000 euros, projectes relacionats amb reptes mediambientals de la província per a reforçar la lluita contra el canvi climàtic.

Premsa:

Europa Press (25/02/2021)
El Punt Avui (26/02/2021)