[rev_slider_vc alias=”slider-la-figura-i-el-retrat-en-el-fons-dart”]

EL RETRAT
EN EL FONS D'ART
DE LA FUNDACIÓ ILURO

LA FIGURA I EL RETRAT EN EL FONS D’ART DE LA FUNDACIÓ ILURO és la segona de la sèrie amb la que la Fundació Iluro mostra el seu llegat artístic a la ciutat.

Del 27 de març al 17 de maig del 2015

Comissari: Sr. Arnau Puig

L’exposició, comissariada pel Sr. Arnau Puig, mostrarà un total de 46 obres de molts dels noms més destacats de la història de l’art català modern/contemporani. Des d’autors del segle XIX com Vinardell, Estrany, Cusachs, Andreu o Créixams, a autors més recents com Griera, Arenas, Novellas, Alcoy, Rovira-Brull o Dalí. Totes les obres estan recollides sota una única temàtica, la figura i el retrat.

Aquests reculls o seleccions d’obres permeten complir amb aquest objectiu de donar a conèixer el fons i, alhora, ens permet fer pedagogia de l’Art, ajudar a entendre’l i, per tant, a gaudir-ne.

L’exposició, que es podrà contemplar fins al diumenge 17 de maig, es complementa amb diverses visites guiades pel públic en general, visites/taller dinamitzades per a escolars i una visita adreçada al professorat de batxillerat amb material pedagògic. La primera visita guiada pel públic en general és realitzarà el dissabte dia 28 de març a les 18h, sense necessitat d’inscripció prèvia.