La Fundació CRAM, amb la col·laboració de la Fundació Iluro i Bankia, organitza un acte públic d’alliberament de tortugues marines

2 de maig de 2019

La Fundació CRAM, amb la col·laboració de l’Associació Posidònia 2021, i el suport de l’Ajuntament d’Arenys de Mar, la Fundació Iluro i Bankia, organitza un acte públic d’alliberament de tortugues marines, el 5 de maig a la platja Cavaió d’Arenys de Mar.

La Fundació CRAM per a la Conservació i Recuperació d’Animals Marins, a instancies de la Generalitat de Catalunya, organitza un acte públic d’alliberament de tortugues marines recuperades al CRAM el pròxim diumenge 5 de maig a la platja Cavaió d’Arenys de Mar, a l’alçada del Rial de la Serp, amb la col·laboració de l’Associació Posidònia 2021, i el suport de l’Ajuntament d’Arenys de Mar, la Fundació Iluro i Bankia.

Es tracta del reconegut acte anomenat “Torna a casa”, que enguany comptarà amb la reintroducció al medi natural de 5 tortugues marines prèviament recuperades de diferents lesions i malalties a les instal·lacions clíniques de la Fundació CRAM, al Prat de Llobregat.

Tot i que la seva tasca de rescat i recuperació d’espècies marines amenaçades la va començar a principis dels anys 90, el 1.996 es va constituir la Fundació privada per a la Conservació i Recuperació d’Animals Marins. Una entitat catalana que va néixer de la societat civil, i que ha esdevingut pionera i un referent en la clínica i recuperació d’espècies marines amenaçades. Més de 20 anys protegint el medi marí i les espècies que l’habiten. Més de 20 anys educant i sensibilitzant a la ciutadania sobre les amenaces que posen en perill la gran riquesa biològica dels nostres mars i oceans.

La Fundació CRAM és una entitat privada que treballa en el rescat i recuperació de fauna marina amenaçada, a instancies de la Xarxa de Rescat de Fauna Marina de la Generalitat de Catalunya.

El “Torna a casa” és l’acte que millor simbolitza la tasca de recuperació d’espècies marines amenaçades que du a terme la Fundació CRAM. Per aquest motiu, és fonamental compartir aquest esdeveniment tant especial amb tota la ciutadania.

El “Torna a casa 2019” està previst pel diumenge 5 de maig, a la platja Cavaió d’Arenys de Mar, a l’alçada del Rial de la Serp.

Més informació a Fundació CRAM

Premsa:

La Clau (29/04/2019)
La Vanguardia (03/05/2019)
Ràdio Arenys (03/05/2019)
La Vanguardia (05/05/2019)
TV3 (05/05/2019)
Vilaweb (05/05/2019)
El Punt Avui (05/05/0219)