SALA
D'ACTES

Espai polivalent per a actes de gran format on, a banda d’acollir conferències, seminaris i debats des de diverses iniciatives, aporta a la ciutat propostes de pensament crític pròpies de la Fundació.

carrer de Santa Teresa 61 –  Mataró
T. 937908474
fundacio@fundacioiluro.cat

La Sala d’Actes és polivalent gràcies a les seves característiques d’acollida, als serveis que ofereix i al seu emplaçament en ple centre de Mataró. Igualment, la proximitat amb els transports que connecten la ciutat amb diferents poblacions, també n’és un avantatge.

Totes les activitats realitzades a la Sala d’Actes són organitzades per entitats. Així doncs, la Fundació Iluro únicament col·labora amb la cessió en col·laboració de les instal·lacions i en la difusió de les activitats.

La Sala d’Actes té una capacitat de 175 persones de públic, un escenari amb taula de ponència amb 5 micròfons i projecció en pantalla des d’ordinador. La sala està climatitzada i inclou persona de consergeria per control d’àudio.