SALA
D'ACTES

Espai polivalent per a actes de gran format on, a banda d’acollir conferències, seminaris i debats des de diverses iniciatives, aporta a la ciutat propostes de pensament crític pròpies de la Fundació.

Carrer de Santa Teresa 61
T. 937908474
fundacio@fundacioiluro.cat

La Sala d’Actes és polivalent gràcies a les seves característiques d’acollida, als serveis que ofereix i al seu emplaçament en ple centre de Mataró. Igualment, la proximitat amb els transports que connecten la ciutat amb diferents poblacions, també n’és un avantatge.

Totes les activitats realitzades a la Sala d’Actes són organitzades per entitats. Així doncs, la Fundació Iluro únicament col·labora amb la cessió en col·laboració de les instal·lacions i en la difusió de les activitats.

LLOGUER D'ESPAIS

Sala d'Actes

La Sala d’Actes ofereix la possibilitat a entitats i empreses d’oferir esdeveniments públics o privats: conferències, xerrades, debats, col·loquis, presentacions, congressos, …

L’espai disposa de les següents característiques:

• butaques per a 175 assistents de públic
  • espai reservat per a organització i premsa
  • escenari amb taula de ponència
  • 3 pantalles de projecció (individuals o simultànies)
  • faristol per a presentacions
  • 5 micròfons a taula i micròfon de mà per a la sala
  • climatització i serveis
  • s’inclou personal de consergeria per control d’àudio

Si desitges més informació per disposar de la Sala d’Actes ens pots escriure a fundacio@fundacioiluro.cat o trucant al 937908474.