Signatura del conveni de col·laboració entre la Fundació Iluro i l'Associació Catalana de Wabol Futbol Caminant

23 de desembre de 2022

SIGNATURA DEL CONVENI DE COL·LABORACIÓ ENTRE LA FUNDACIÓ ILURO – ESPAI LARU I L’ASSOCIACIÓ CATALANA DE WABOL FUTBOL CAMINANT

“No deixem de fer esport perquè envellim, sinó que envellim perquè deixem de fer esport. Si pots caminar, pots jugar”

Avui divendres dia 23 de desembre a les 11h, ha tingut lloc la signatura del conveni de col·laboració entre la Fundació Iluro – Espai Laru i l’Associació catalana de Wabol futbol caminant.

L’acte, que s’ha realitzat a l’Espai Laru, és la culminació d’una col·laboració conjunta per tal d’assolir l’objectiu d’apropar aquesta pràctica esportiva al Maresme i que tingui com a seu central l’Espai Laru.

En la signatura, hi ha assistit Pere Carles, president de la Fundació Iluro, Isabel Llaquet, vicepresidenta de la Fundació Iluro, Marta Ibarz, directora de la Fundació Iluro, Julio Peralvez, director tècnic de l’Espai Laru, Mireia Vall, cap del departament d’Acció Social, Andrew Silvio, representant legal de l’Associació, l’Steve Archibald, exfutbolista escocès de la dècada de 1980 i ex jugador del Barça, el president de la Fundació Catalana de Futbol, Pere Guardiola, Beatriz Delgado, regidora d’esports de l’Ajuntament de Mataró i Laura Seijo, regidora de Benestar Social i Promoció de la Salut.

Amb aquesta col·laboració es pretén organitzar i promoure la pràctica esportiva de qualitat i l’envelliment actiu mitjançant el Wabol, per ser aquest un esport d’integració, socialització i convivència. Una pràctica on no hi ha diferenciació per edat ni gènere i on no hi ha avantatge físic i tècnic de l’esportista. Un esport que el denominen “ l’Esport d’equip més democràtic i igualitari que existeix”.

Aquesta nova activitat esportiva i social reforça el posicionament de la Fundació Iluro per mantenir sempre les persones al centre de tots els nostres projectes, amb l’esperit d’actuar com a palanca transformadora de l’àmbit sociocultural i esportiu, impulsant i apostant per propostes de retorn social.