El voluntariat de la Fundació Iluro beneficia prop de 300 persones aquest 2023

Desembre de 2023

A través de les diferents activitats del Voluntariat de la Fundació Iluro, fa quasi 10 anys que construïm i contribuïm a crear més oportunitats per a una ciutadania més participativa i inclusiva.

Gràcies al suport de CaixaBank, durant el 2023 s’han pogut destinar més recursos que han ajudat a la continuïtat als clubs i activitats actives, liderats per una xarxa de 20 voluntàries i voluntaris, entre els quals hi trobem:

• Club de lectura infantil (Lecxit)
  • Viatgers intrèpids
  • Club d’art, esport i lectura
  • Activo la memòria
  • Club de lectura de novel·la negra
  • TIS – Tecnologia integradora i solidària
  • Club de lectura de petites joies de la literatura universal
  • En bici sense edat

Des de la Fundació agraïm el suport de CaixaBank i seguim treballant amb la voluntat consolidar l’Espai Persones de l’Ateneu Centre Cultural com un espai per a tothom.