VOLUNTARIAT

Des de l’any 2015 hem engegat set programes de Voluntariat a la Biblioteca Popular per impulsar noves facetes socials i així ser més partícips en la societat.

Mailing Convocatoria 2018_Mataró

Bankia i la Fundació Iluro obren la convocatòria dirigida a entitats d’àmbit social i sense ànim de lucre de la comarca del Maresme. Es poden presentar projectes dirigits a fomentar l’ocupació i l’autonomia personal, i idees que ajudin a millorar la qualitat de vida per a gent gran, persones amb discapacitat o altres col·lectius en risc d’exclusió social.

L’objectiu de la convocatòria és contribuir a la promoció de projectes que tinguin
com a finalitat:

• Fomentar l’ocupació.
  • Fomentar el desenvolupament local.
  • Millorar la qualitat de vida de persones en situació de desocupació, gent
    gran, persones amb discapacitat o altres col·lectius en risc d’exclusió social
    per qualsevol altre motiu.

El termini de presentació de les sol·licituds s’inicia el dijous, 15 de març, i finalitza el 13 d’abril de 2018.

Bases de la convocatòria

Formulari de sol·licitud