ACTES DE L'AGENDA A LA BIBLIOTECA POPULAR

CARRER D'EN PUJOL 19-25
biblioteca@fundacioiluro.cat
ART TIME
Dimarts, 23 d'Abril a les 17.30 h.
Organitza: Fundació Iluro
Hi havia una vegada un drac que feia por, una princesa bufona i un cavaller valent. La història, segur que la coneixes però mai ens cansem de sentir-la.
ART TIME
Dimecres, 24 d'Abril a les 17.30 h.
Organitza: Fundació Iluro
Coneguem el Naixement de Venus, una de les obres més famoses de la història de l’art.
EN SANTI A LA BIBLIO
Dijous, 25 d'Abril a les 17.30 h.
Organitza: Fundació el Maresme
En Santi representa la il·lusió, l’esperança, l’esforç i l’energia de les persones amb discapacitat intel·lectual, generant una visió positiva i realista per part de la societat.
GRUP DE LECTURA COMENTADA PER A LA GENT GRAN
Dijous, 25 d'Abril a les 18.00 h.
Organitza: Consell Municipal de la Gent Gran
ELS DIJOUS A LA BIBLIO
Divendres, 26 d'Abril a les 17.30 h.
Organitza: Fundació Iluro
Apropin-se tots! Apropin-se i mirin! Hem capturat un llop salvatge! Un conte amb llop, porquets i rialles garantides!!
ELS DIJOUS A LA BIBLIO
Dijous, 2 de Maig a les 17.30 h.
Organitza: Fundació Iluro
Every morning I left my house to watch the clouds. My dream was to dance with them one day. Un conte preciós en anglès que tracta de la importància de la convivència entre les persones.
ELS DIJOUS A LA BIBLIO
Divendres, 3 de Maig a les 17.30 h.
Organitza: Fundació Iluro
Al Max el fascinen tots els superherois, però en té un de preferit. En realitat es tracta d’una superheroïna: Megapower! Ella és valenta, pot programar computadores i desactivar bombes, té ultravisió i una força descomunal... Però el millor de tot és que Megapower és diferent dels altres superherois i el Max sap molt bé per què.
ART TIME
Dimecres, 8 de Maig a les 17.30 h.
Organitza: Fundació Iluro
Coneguem el món ple de formes i colors de Paul Klee tot escoltant un bonic conte sobre un dels seus quadres.
ELS DIJOUS A LA BIBLIO
Dijous, 9 de Maig a les 17.30 h.
Organitza: Fundació Iluro
La Júlia té un gran forat i no li agrada gens. Per això, tracta d’omplir-lo i tapar-lo de moltes maneres diferents per tal que desaparegui. Un conte que ens parla sobre la resiliència, o la capacitat de sobreposar-se a l’adversitat.
ELS DIJOUS A LA BIBLIO
Divendres, 10 de Maig a les 17.30 h.
Organitza: Fundació Iluro
Què és allò que agrada a tots els nens i nenes del món? Jugar!!! Tenim un conte molt especial on tothom qui vulgui podrà afegir-se al joc!
Dia dels museus
Dimecres, 15 de Maig a les 17.30 h.
Organitza: Fundació Iluro
Dediquem el nostre Art Time als museus!
ELS DIJOUS A LA BIBLIO
Dijous, 16 de Maig a les 17.30 h.
Organitza: Fundació Iluro
La senyora Enriqueta és una noia molt coqueta. El senyor Bernat és molt tocat i posat. Dos llibres sota un gran cor, dos botons i un gran tresor.
ELS DIJOUS A LA BIBLIO
Divendres, 17 de Maig a les 17.30 h.
Organitza: Fundació Iluro
Aquest matí salvaré el món!, diu l’Àlex al seu avi. I amb la seva petita ajuda ho aconsegueix. L’Àlex ha decidit salvar el món! Vine a escoltar els seus savis consells.
Joan Brossa
Dimecres, 22 de Maig a les 17.30 h.
Organitza: Fundació Iluro
Enguany és el centenari del naixement de Joan Brossa i ho volem celebrar a l’Art Time!
ELS DIJOUS A LA BIBLIO
Dijous, 23 de Maig a les 17.30 h.
Organitza: Fundació Iluro
El 21 de maig és el Dia Internacional de la Diversitat Cultural i a la biblioteca ho volem celebrar amb uns contes ben especials!
GRUP DE LECTURA COMENTADA PER A LA GENT GRAN
Dijous, 23 de Maig a les 18.00 h.
Organitza: Consell Municipal de la Gent Gran
LO COLOR MÉS BLAU, de Maria Aurèlia Capmany. Les sessions giren entorn a la lectura d’un llibre seleccionat prèviament, alternant autors clàssics i actuals, tant del país com d’arreu del món.
ELS DIJOUS A LA BIBLIO
Divendres, 24 de Maig a les 17.30 h.
Organitza: Fundació Iluro
Saps per què la meva habitació està sempre tan desendreçada? O per què tinc els mitjons desparellats? Sí! El monstre de l’armari existeix! I sé on viu! Un conte d’allò més divertit sobre la imaginació dels més petits de casa.
ART TIME
Dimecres, 29 de Maig a les 17.30 h.
Organitza: Fundació Iluro
Coneguem l’obra de Malevich amb una divertida història d’un triangle que vol ser superheroïna, però haurà de demanar ajuda a diferents quadres per aconseguir el seu propòsit.
EN SANTI A LA BIBLIO
Dijous, 30 de Maig a les 17.30 h.
Organitza: Fundació el Maresme
ELS DIJOUS A LA BIBLIO
Divendres, 31 de Maig a les 17.30 h.
Organitza: Fundació Iluro
Hi havia una vegada una mare os, un pare os i tres petits ossets: el primer, el segon i el tercer. Quin d’ells seria l’osset preferit de la mare os i el pare os?