ACTES DE L'AGENDA A LA BIBLIOTECA POPULAR

CARRER D'EN PUJOL 19-25
biblioteca@fundacioiluro.cat
ELS DIJOUS A LA BIBLIO
Dijous, 1 de Juliol a les 17.30 h.
Organitza: Fundació Iluro
Com ens agraden les històries d’amor! Aquest cop, però, us sorprendrem amb una història amorosa d’allò més original.
ELS DIJOUS A LA BIBLIO
Dijous, 8 de Juliol a les 17.30 h.
Organitza: Fundació Iluro
Personatges tan coneguts com la Caputxeta o en Hansel i la Gretel apareixen ben diferents a noves versions dels contes clàssics de tots els temps. No us les perdeu!

Configuració de Privacitat guardada!

• wordpress_gdpr_allowed_services Durada: Sessió

Rebutjar tots els serveis