ACTES DE L'AGENDA A LA BIBLIOTECA POPULAR

CARRER D'EN PUJOL 19-25
biblioteca@fundacioiluro.cat
ELS DIJOUS A LA BIBLIO
Dijous, 30 de Setembre a les 17.30 h.
Organitza: Fundació Iluro
Aranyes, formigues, marietes... Tenim preparats contes ben divertits sobre els “bitxets” que ens han acompanyat durant tot l’estiu!
ELS DIJOUS A LA BIBLIO
Dijous, 7 d'Octubre a les 17.30 h.
Organitza: Fundació Iluro
De pensaments, n’hi ha de tota mena: alguns ens agraden molt i d’altres no ens agraden tant. A vegades els nostres pensaments s’entortolliguen i busquem la manera de desfer l’embolic. Ho intentem? Som-hi!
ELS DIJOUS A LA BIBLIO
Dijous, 14 d'Octubre a les 17.30 h.
Organitza: Fundació Iluro
Personatges tan coneguts com la Caputxeta o en Hansel i la Gretel apareixen ben diferents a noves versions dels contes clàssics de tots els temps. No us les perdeu!
ELS DIJOUS A LA BIBLIO
Dijous, 21 d'Octubre a les 17.30 h.
Organitza: Fundació Iluro
El 24O és el Dia Internacional de les Biblioteques i el volem celebrar explicant contes sobre aquests fantàstics espais plens d’emocions i aventures!
ELS DIJOUS A LA BIBLIO
Dijous, 28 d'Octubre a les 17.30 h.
Organitza: Fundació Iluro
Ja som a la tardor! És temps de castanyes, bolets i moltes coses més! No us les perdeu!!

Configuració de Privacitat guardada!

• wordpress_gdpr_allowed_services Durada: Sessió

Rebutjar tots els serveis