L’ALBADA DE LA FUNDACIÓ MARESME

Sala d'actes Carrer de Santa Teresa 61

El llibre commemoratiu, editat per la Fundació el Maresme, és un document històric imprescindible per recordar i també per avançar cap al futur, en un moment en què l’entitat comença a avançar cap al Marc Estratègic 2022. També és un reconeixement als fundadors i a totes les persones que durant aquests 50 anys hi han col•laborat.

38a EDICIÓ CONCURS LITERARI ÒMNIUM MATARÓ MEMORIAL JOAQUIM CASAS

Sala d'actes Carrer de Santa Teresa 61

Aquests premis literaris s’han celebrat ininterrompudament des de l’any 1980, i són els únics de Mataró que convoquen tots els alumnes de tots els centres. De temàtica lliure i dividit en sis categories, el concurs pretén que petits i joves tinguin l’oportunitat d’expressar-se i, mitjançant l’escriptura, s’enriqueixin com a persones.

ELS VALORS DE L’ISLAM I LA RADICALITZACIÓ

Sala d'actes Carrer de Santa Teresa 61

Sembla que a Catalunya hi podria haver un corrent intern de persones que es traslladen a Síria per combatre amb Estat Islàmic. Aquesta corrent repunta la radicalització i sobretot, el malpensar que totes les persones islàmiques formin part d'aquest moviment.  Conceptes que també s'han volgut desmentir.

A MATARÓ, PER LA REPÚBLICA, POSEM-NOS D’ACORD!

Sala d'actes Carrer de Santa Teresa 61

Els partits independentistes mataronins s’estan plantejant la possibilitat de concórrer a les properes eleccions municipals amb una candidatura conjunta.

TERRI: EL MANYÀ ENCÈS FA 100 ANYS

Sala d'actes Carrer de Santa Teresa 61

A càrrec de Manuel Cuyàs i Gibert, escriptor i periodista. Es va llicenciar en Història de l'Art per la Universitat de Barcelona. Participa també en tertúlies a RAC1, Catalunya Ràdio, TV3, 8TV i TVE.

QUIN ÉS EL PREU DE LA LLIBERTAT?

Sala d'actes Carrer de Santa Teresa 61

Tantes disfuncions de l’estat espanyol no poden ser simples errors: a quina finalitat obeeixen? Per què estan disposats a pagar un preu tan alt per retenir-nos?
Què hem de fer per sortir d’una situació que creiem molt injusta? Quin preu estem disposats a pagar per la llibertat?