AJUTS EN
COL·LABORACIÓ

La Fundació Iluro, amb la col·laboració d’altres entitats, canalitza ajuts a projectes socials destinats a la millora de la qualitat de vida de persones en risc d’exclusió social.

La Fundació Iluro, en col·laboració amb altres entitats, canalitza ajuts socials establint programes en l’àmbit de l’ocupació, el desenvolupament local i d’impacte social a la comarca contribuint a millorar la qualitat de vida de persones aturades, amb discapacitat o en risc d’exclusió social.

La Fundació Iluro considera prioritari el suport als projectes socials i, a més dels ajuts propis, es convoquen ajuts anualment que tenen com a finalitat el foment de l’ocupació i el desenvolupament local.

Preferentment els projectes han de contribuir en el desenvolupament territorial per a la millora de la qualitat de vida dels seus habitants; l’acollida i atenció a la dependència; a més de projectes de rehabilitació i reinserció social i d’orientació, formació ocupacional i suport a les famílies.