ACCIÓ SOCIAL 2019

La Fundació Iluro, amb la col·laboració d’altres entitats, canalitza ajuts a projectes socials destinats a la millora de la qualitat de vida de persones en risc d’exclusió social.

Acció Social 2019

Bankia i la Fundació Iluro donen suport a 11 projectes socials a la comarca del Maresme amb 30.000 euros

• L’objectiu és impulsar accions socials que millorin l’ocupabilitat i la qualitat de vida de les persones dependents i en risc d’exclusió
  • Un total de 14 entitats de la comarca han presentat els seus programes socials a la convocatòria d’aquest any
  • Les entitats seleccionades rebran l’ajut econòmic en un acte que se celebrarà el pròxim dia 27 de juny a les 13h a l’Ateneu de la Fundació Iluro (La Riera 92 de Mataró)

Bankia i la Fundació Iluro donaran suport amb 30.000 euros a un total d’11 projectes socials amb impacte local a la comarca del Maresme que han estat seleccionats en la ‘Convocatòria d’Acció Social 2019’ posada en marxa per totes dues entitats.

La convocatòria, que és part de l’acord anual subscrit un any més per Bankia i la Fundació Iluro, té com a objectiu impulsar programes per al foment de l’ocupació, l’acolliment i atenció a la dependència, projectes de rehabilitació i reinserció social, així com orientació, formació ocupacional i suport a les famílies i atenció a les seves necessitats bàsiques d’alimentació, higiene, educació i salut.

En la selecció dels projectes i la seva avaluació, dels 14 presentats, s’ha valorat la seva utilitat social, la qualitat i capacitat tècnica per a desenvolupar-se, la seva eficiència econòmica, la promoció de la integració i normalització social, la identificació i el nombre de beneficiaris, l’especialització i experiència de les associacions, així com la seva coordinació amb altres agents socials, i la innovació i oportunitat de les accions.

La relació dels projectes que rebran aquests ajuts és la següent:

El lliurament dels ajuts a les entitats tindrà lloc en un acte que se celebrarà el pròxim dia 27 de juny a les 13h a l’Ateneu de la Fundació Iluro (La Riera 92 de Mataró) i al qual assistiran representants dels projectes seleccionats.