ACCIÓ SOCIAL 2019

La Fundació Iluro, amb la col·laboració d’altres entitats, canalitza ajuts a projectes socials destinats a la millora de la qualitat de vida de persones en risc d’exclusió social.

Acció Social 2019

Bankia i la Fundació Iluro han subscrit un conveni de col·laboració pel qual l’entitat financera dóna suport amb 30.000 euros a la Fundació per a desenvolupar programes socials a la comarca del Maresme.

El conveni contempla la posada en marxa de la convocatòria Acció Social 2019 que recolzarà econòmicament projectes d’associacions i entitats socials del Maresme que desenvolupin les seves activitats a la comarca.

El termini de presentació de sol·licituds s’inicia el 8 de març i finalitza el 29 de març a les 13.00 hores. La sol·licitud s’haurà de presentar única i exclusivament a través de la pàgina web enaccion.bankia.com

Aquesta convocatòria, que se celebrarà per tercer any consecutiu, està enfocada al foment de l’ocupació, el desenvolupament local i als projectes d’impacte social a la comarca que contribueixin a millorar la qualitat de vida de persones desocupades, amb discapacitat o en risc d’exclusió social.