ACCIÓ SOCIAL 2023

La Fundació Iluro, amb la col·laboració d’altres entitats, canalitza ajuts a projectes socials destinats a la millora de la qualitat de vida de persones en risc d’exclusió social.

CaixaBank i la Fundació Iluro convoquen ajuts per un import de 45.000 euros per recolzar projectes socials a la comarca del Maresme.

• Posen en marxa la ‘Convocatòria d’Acció Social 2023’ per donar suport a projectes socials a la comarca del Maresme.
  • Podran presentar-se fins al 28 de febrer entitats locals, els projectes dels quals estiguin centrats en el foment de l’ocupació i l’orientació ocupacional, el desenvolupament local, la inclusió social i l’atenció a la dependència i accessibilitat.

CaixaBankFundació Iluro han llançat aquest dimarts, la “Convocatòria d’Acció Social 2023” per la qual convoquen ajuts per un import de 45.000 euros per a donar suport a projectes socials a la comarca del Maresme.

Aquesta convocatòria va dirigida a entitats privades sense ànim de lucre que desenvolupen la seva activitat a la comarca del Maresme i els projectes del qual estan centrats en el foment de l’ocupació i l’orientació ocupacional, el desenvolupament local, la inclusió social i l’atenció a la dependència i accessibilitat.

Els projectes, que seran recolzats amb una quantia mínima de 2.000 euros i màxima de 8.000 euros, tindran com a beneficiaris persones en risc d’exclusió, en especial, desocupats, gent gran, persones amb discapacitat i refugiats. Les entitats i els projectes seleccionats a la ‘Convocatòria d’Acció Social 2023’ es coneixeran durant el mes d’abril.

Les entitats sol·licitants es podran registrar a través de la pàgina web de Fundació Iluro on podran presentar la seva sol·licitud en línia. El termini de presentació de projectes s’obre aquest dimarts i acaba el pròxim 28 de febrer.

Aquesta convocatòria s’emmarca dins l’acord de col·laboració entre CaixaBank i la Fundació Iluro, com a part del compromís que mantenen amb les entitats socials de la comarca del Maresme.

Premsa