Ajuts a projectes d’interès social de la Fundació Iluro 2021

La Fundació Iluro aposta per la millora social al municipi amb una convocatòria d’ajuts a projectes socials, que pretén visibilitzar i dotar de recursos a les millors iniciatives que es duen a terme a la nostra ciutat i que busquen la millora de la qualitat de vida de col·lectius amb especials dificultats.

La Comissió Social de la Fundació Iluro ha seleccionat 12 projectes socials, apostant per la millora social al municipi amb aquesta convocatòria d’ajuts a projectes socials. L’import total dels ajuts per a aquest any és de 40.000 euros.

La Fundació Iluro pretén visibilitzar i dotar de recursos a les millors iniciatives que es duen a terme a la nostra ciutat i que busquen la millora de la qualitat de vida de col·lectius amb especials dificultats.

Dels projectes seleccionats s’han valorat la qualitat de la intervenció, la utilitat social i el treball en xarxa. També s’han tingut en compte aspectes com l’experiència en el sector i l’impacte generat al territori.

Els col·lectius a prioritzar en el marc d’aquests ajuts són persones amb discapacitat, infància i família, gent gran i persones sense sostre. Enguany, i a causa de l’impacte de la COVID-19, molts dels projectes presentats es dirigeixen a més d’un d’aquests col·lectius.

Les entitats que rebran l’ajut de la Fundació Iluro són:

Associació de Familiars de persones amb Alzheimer del Maresme
Associació Espai Joäo Martí
B-Swim
Càritas Interparroquial de Mataró
Centre de Formació i Prevenció
Centre la Volta
Fundació Àmbit Prevenció
Fundació Carta de la Pau dirigida a l’ONU
Fundació Fedamar
Fundació Friends
Fundació Hospital Sant Jaume i Santa Magdalena
TARPUNA Cooperativa

La Fundació Iluro segueix anualment atorgant ajuts econòmics i ho complementa amb altres accions socials com la cessió d’espais propis, els clubs de lectura adreçats a col·lectius en risc i liderats per voluntaris culturals, i la contractació responsable per als serveis de neteja dels seus espais, fomentant la inclusió laboral de persones amb discapacitat.

Premsa:

La Veu TV (09/02/2021)