AJUTS
PROPIS

La Fundació Iluro destina ajuts a projectes socials i culturals a través d’entitats de la ciutat de Mataró.

Anualment, la Fundació Iluro, a través de la corresponent Comissió de Patronat, analitza i selecciona projectes socials i culturals de la ciutat de Mataró, canalitzats a través d’entitats.

• Culturals: projectes d’acció i promoció cultural relacionats amb la ciutat de Mataró
  • Socials: projectes orientats a millorar el benestar social de persones i col·lectius en situació de vulnerabilitat.

Si voleu optar a algun dels ajuts, podeu presentar el vostre projecte a fundacio@fundacioiluro.cat annexant la següent informació:

• Descripció detallada del projecte
  • Pressupost detallat del projecte
  • Descripció de l’entitat
  • Estatuts
  • CIF/NIF
  • Inscripció en el registre corresponent
  • Logotip de l’entitat
  • Memòria d’activitats de l’últim exercici
  • Comptes anuals de l’últim exercici tancat
  • Declaració d’estar al corrent del pagament de les obligacions amb l’Agència Tributària
  • Declaració d’estar al corrent del pagament de les obligacions amb la Seguretat Social