AJUTS
PROPIS
2019

La Fundació Iluro destina ajuts a projectes socials i culturals a través d’entitats de la ciutat de Mataró.

Imatges de l’acte

La Fundació Iluro ha atorgat 35.000 euros en ajuts socials propis en un acte a la Casa Coll i Regàs

La Fundació Iluro ha recolzat amb 35.000 euros un total de 7 projectes socials de Mataró i el Maresme, per donar impuls a accions socials per a persones en risc d’exclusió social

La Casa Coll i Regàs ha acollit, el dilluns 17 de juny, l’acte de lliurament dels ajuts propis que atorga la Fundació Iluro per aquest any 2019 amb la presència de representants de les entitats seleccionades i membres del Patronat de la Fundació Iluro.

El Patronat ha seleccionat 7 projectes dels quals han valorat la qualitat de la intervenció, la utilitat social i el treball en xarxa. També s’han tingut en compte aspectes com l’experiència en el sector i l’impacte generat al territori. L’import total dels ajuts per a aquest any és de 35.000 euros.

Els ajuts propis de la Fundació Iluro tenen com a objectiu impulsar projectes de suport a les famílies atenent a les seves necessitats bàsiques de salut, d’educació i d’alimentació. També donen suport a entitats que treballen per a millorar la integració social de col·lectius d’immigrants i ètnies en risc d’exclusió, a través de projectes educatius o de formació ocupacional, entre d’altres.

Les entitats que han rebut l’ajut de la Fundació Iluro són:

La Fundació Iluro segueix anualment atorgant ajuts econòmics i ho complementa amb altres accions socials com la cessió d’espais propis, els clubs de lectura adreçats a col·lectius en risc i liderats per voluntaris culturals, i la contractació responsable per als serveis de neteja dels seus espais, fomentant la inclusió laboral de persones amb discapacitat.

Premsa:

Mataró Audiovisual (18/06/2019)
Capgròs (19/06/2019)
El Tot Mataró (20/06/2019)