Esdeveniments per 6 de maig de 2022

Navegació visual i cerca d'Esdeveniments

Navegació de visualitzacions Esdeveniment

En marxa

MIRAR CAP ENDINS I OBRIR ELS ULLS

10 març 17:30 - 29 maig 20:30
+ Mapa de Google
Mirar cap endins i obrir els ulls

Mirar cap endins i obrir els ulls és un exercici de coratge, un viatge en sentit contrari, que ens situa en el present i que ens projecta cap al futur.

JO PUC CANVIAR-HO. L’OBRADOR D’ILURO, DELS DEBATS A L’ACCIÓ

26 abril 17:30 - 11 maig 20:30
+ Mapa de Google
Jo puc canviar-ho! L’obrador d’iluro, dels debats a l’acció

Un total d'11 grups d’alumnes de 4t d’ESO de l’Escola GEM participen en el projecte educatiu JO PUC CANVIAR-HO. L’OBRADOR D’ILURO, DELS DEBATS A L’ACCIÓ. La creativitat, cada vegada més, és un valor en alça en totes les facetes de la vida. Potenciar la curiositat, fer preguntes, la reflexió i ser crítics, pren cada vegada més importància.

18:30

Presentació del projecte de foto identificació DOFINS DEL MARESME

6 maig 18:30 - 19:30
Presentació del projecte de foto identificació DOFINS DEL MARESME

El Projecte DOFINS DEL MARESME vol desenvolupar un catàleg de foto-identificació de dues de les espècies de cetacis que freqüenten les aigües que banyen les costes del Maresme, el dofí mular (Tursiops truncatus) i el cap d’olla gris (Grampus griseus).

19:00

VISITA GUIADA A LA MOSTRA MAYTE VIETA “MIRAR CAP ENDINS I OBRIR ELS ULLS”, A CURA DE L’ARTISTA I LA COMISSÀRIA

6 maig 19:00 - 20:30
+ Mapa de Google
220310 Inauguració Exposició fotogràfica de Mayte Vieta a l'Ateneu de la Fundació Iluro

Amb motiu de l'exposició de Mayte Vieta, Mirar cap endins i obrir els ulls, la Fundació Iluro organitza una conversa entre l'artista i la comissària, on aprofundirem en la trajectòria de la creadora catalana.

+ Exporta esdeveniments

Configuració de Privacitat guardada!

• wordpress_gdpr_allowed_services Durada: Sessió

Rebutjar tots els serveis