En marxa

CERTAMEN DE LES ARTS 2019

Ateneu LA RIERA 92 / CARRER DE BONAIRE 3, Mataró

El CERTAMEN DE LES ARTS a l'Escola Pia Santa Anna de Mataró ve d'una llarga tradició que té el seu origen en els Jocs Florals. La institució va creure oportú incorporar a la mostra literària tradicional la possibilitat que els alumnes poguessin també lliurar produccions pròpies i originals en els àmbits del dibuix, la pintura, l'escultura, la fotografia o el vídeoart.

CERS. EL TÍTOL EUROPEU QUE VA FER HISTÒRIA A MATARÓ

Ateneu LA RIERA 92 / CARRER DE BONAIRE 3, Mataró

Per sempre, el dia 19 d’abril de 2009 serà un dia històric per a l’esport de la nostra ciutat. “El Club hoquei Mataró ha aconseguit el primer títol europeu de l’esport mataroní” El titular de fa 10 anys sobre l’èpica victòria a la final de la Copa CERS d’hoquei patins.

DEBATEM SOBRE ELS REPTES ACTUALS I DE FUTUR DE L’HOQUEI PATINS

Ateneu LA RIERA 92 / CARRER DE BONAIRE 3, Mataró

Taula rodona a càrrec de Carles Feriche com a Director esportiu de les Seccions esportives de l'Espanyol i Quim Paüls com a Director tècnic de la Real federació espanyola de patinatge.