MEDI AMBIENT 2020

La Fundació Iluro, amb la col·laboració d’altres entitats, canalitza ajuts a projectes mediambientals a la comarca del Maresme compromesos amb el desenvolupament sostenible i la conservació de la naturalesa.

Bankia i la Fundació Iluro llancen la ‘I Convocatòria de Medi Ambient i Desenvolupament Sostenible’

La iniciativa, dotada amb 20.000 euros, està dirigida a entitats privades no lucratives que desenvolupin la seva labor a la comarca del Maresme i l’activitat de les quals estigui relacionada amb l’àmbit mediambiental

• El termini de presentació de la sol·licitud estarà obert des de l’1 fins al 21 de setembre i podrà realitzar-se en línia
  • Les bases de la convocatòria podran consultar-se en les webs de Bankia En Acción i Fundació Iluro

Bankia i Fundació Iluro llançaran el mes de setembre la ‘I Convocatòria de Medi Ambient i Desenvolupament Sostenible’, amb l’objectiu de secundar amb 20.000 euros projectes mediambientals a la comarca del Maresme compromesos amb el desenvolupament sostenible i la conservació de la naturalesa.

La convocatòria, que estarà oberta a partir de l’1 de setembre i fins al 21 d’aquest mateix mes, va dirigida a donar suport a projectes que fomentin la conservació, el restabliment i l’ús sostenible dels ecosistemes terrestres, marins i d’aigua dolça; que ajudin a reduir i reciclar residus, especialment els plàstics; i que fomentin la innovació tecnològica encaminada a reduir o evitar el mal ambiental. Entre altres aspectes, es valorarà positivament l’impacte en la reducció de petjada de carboni.

Els ajuts seran destinats a entitats privades no lucratives, els estatuts de les quals recullin fins de protecció de la naturalesa i el medi ambient a la comarca del Maresme.

Les sol·licituds podran presentar-se en línia a través del web de Bankia En Acción.

Els projectes seran valorats per un jurat compost per representants de la Fundació, de Bankia i d’una assessoria tècnica especialitzada, i la resolució es donarà a conèixer al novembre.

El director corporatiu de la Territorial de Bankia a Catalunya, Miguel Capdevila, ha assegurat que “la signatura d’aquest acord amb Fundació Iluro posa en relleu el compromís que en Bankia tenim amb la comarca del Maresme i amb el seu entorn, tenint en compte, a més, l’actual crisi provocada per la Covid-19, que fa necessari replantejar-nos el nostre futur com a societat i fer-lo amb una perspectiva verda”.

Aquesta convocatòria s’emmarca dins de la col·laboració anual que Bankia manté amb Fundació Iluro i gràcies a la qual han posat en marxa per quart any consecutiu la ‘Convocatòria d’acció social 2020’ destinada a donar suport a projectes socials a la comarca del Maresme.